یک روز دیگر با بهزاد فراهانی!

-با من میای جوون!
خیلی پر انرژیه خیلی! ولی از کلاس راضی نبود ، یه کلاس خشک با یه مشت آدم که فقط بخاطر بهزاد فراهانی اومدن نه بهزاد فراهانی!
دلم می خواست باهاش راحت باشم ولی نمی خواست ،شایدم نمی تونست!؟
شخصیت خیلی عجیبی داره ،آدم باید مواظب حرکاتش باشه !
من معمولا به هر کی که می رسم سریع طرف رو اسکن می کنم تا بتونم باهاش راحت باشم ولی این قضیه فرق می کرد خیلی!
ضمنا:
مطلب قبلی انتقادی بود در مورد جو دانشگاه!
نظرات 3 + ارسال نظر
روزنه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:52 ق.ظ

من از کجا میدونستم وقتی حتا ردپایی هم ازت نیست؟؟؟
آقا اسکنرتون مدلش چی هست حالا!
من قسمت اعظم کارم با اسکنره!

آرشام سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ق.ظ http://papion.blogsky.com

سلام بهزاد جان

مرسی که به پاپیون اومدین

درسته .. عشق همه چیز هم هست و هم نیست !

دمت گرم

shahla soorosh یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ق.ظ http://sinaman

salam. safah seiah ro pak kon dele adam megerh. pesar khob! ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد