تونل رسالت بدحجابی و پدر سوخته انگلیس

امروز روز مادر است و پدر زود به خانه آمده است تا بعد از دیدن اثر ملی ،حماسی،تاریخی و غرور آفرین تونل رسالت به خونه مادربزرگه برویم.

حاج آقا پدر کت شلواری بس فاخر پوشیده است تا بعد از استعمال عطر گل محمدی و اون چیز زیر بغل نیوا با تونل رسالت عکس بگیرد.مادر عزیز تر از گل می گوید:تلویزیون گفته است:"زین پس هیچ راهی در تهران بسته نمی ماند"و من با لحنی طعنه گونه مترو و شعار دیدن دماوند را یاد آور می شویم.پدر آهی می کشد که یعنی تو آدم نمی شی! و مادر مرا به منفی اندیشی و نگتیو انرژی متهم می سازد . علی تپل در حالی که زیر چشمی یه طرز رکیکی به من می خندد از مادر تقاضای طعام می کند و مادر مشتی نخودچی به او می دهد.

حال ما در حکیم هستیم و من هنوز نمی دانم حکیم چه فرقی با رسالت دارد و ایضا همت و زیناالدین و نیایش و آبشناسان.

حاج آقا پدر جان از استعمار پدر سوخته انگلیس ،غرب فاسد بدبخت و رشادت های آقا احمدی نژاد سخن می راند و من را به تقوا و شستن جوراب قبل از خواب نصیحت می کند و من نیز وی را به میلادنور و گلستان!
حاج آقا پدر تونل را از دور دیده است و دیگر در پوست خود جا نمی شود و باز از غیور مردان و خودکفایی برنج و گوشت سخن می راند و آمریکای همه چیز خوار را به اسلام و نماز صبح دعوت می کند!

که ناگهان نرسیده به تونل ماشین در ترافیک سخت کاذب سخت می خوابد و پدر عزیز تر از جان انگار زن بی حجاب دیده باشد فرمان از کفش می رود .علی تپل با لحنی معصومانه می گوید:یعنی همه ماشین ها اینجا جمع شدند تا بقیه مسیر ها باز باشه! من از این نکت نغز به وجد می آیم و وی را نوازش می کنم،پدر جان اخم پیشه می کند و علی تپل بی اینکه از عمق مسئله پی ببرد تنهامی فهمد به خوشایند من حرف زده است و خود را در آغوش من رها می کند!

حال یک ساعت است که ماشین ما در تونل است ،پدر زبان در کام گرفته است . رادیو پیام می گوید همت برای اولین بار بار ترافیک ندارد و از مردم می خواهد بعدا از تونل دیدن کنند.

زین سبب ما ساعت 12 به خونه مادربزرگه می رسیم و بعد از بسته یافتن در همه چیز از پا دراز تر به خونه مراجعت می کنیم!

مادر

زنی بر چارچوب پنجره ای دراز

به روزی می اندیشد که همه او را سرد می بوسند و هدایاشان را به رخ یکدیگر می کشند و طبق عادت روزش را تبریک می گویند و باز باید تمام ظرف های مهمانی روز مادر را خود به تنهایی بشوید و...

زهرای اطهر و مریم مقدس ، مجسمه هایی که تنها قاب می شوند!

فاطمه مظلوم بود آن هنگام که شبانه دفنش کردند و فاطمه مظلوم است که هنوز از تمام روح بزرگش به پهلویی شکسته و صورتی سیلی خورده اکتفا می کنیم تا احمقانه به مذهب خود ببالیم!

ما اگر پارچه ای به عنوان حجاب سر نکنیم و ریشی نگذاریم و حتی اگر کلماتی را هروز تکرار نکنیم باز می توانیم از حدیث کسا و زندگی فاطمه به عنوان یک شاهکار یاد کنیم!

مادری مهربان و همسری فداکار،تمام سهم یک زن از زندگی!

مادرهای ملت من...

مادرهایی که با شنیدن تحسین هایی احمقانه تمام زندگی خود را در دیگران خلاصه می کنند و سهم خود را از زندگی از یاد می برند!

-چند تا مادر می شناسین که خودشو وقف زندگی شخصیش کرده!
-چرا ما مادرهامون رو رو به خاطر عاطفشون استعمار می کنیم!
-ما خیلی از مادرها حرف می زنیم ،خیلی از اون ها تمجید می کنیم و در واقعیت حتی سهم کوچکی از زندگی برای اونها قائل نیستیم!

چندتا رکورد ایرانی ها

زن های ایرانی بعد از 45 سال 70% به خاطر کمبود نور خورشید دچار پوکی استخوان و 85% دچار افسردگی می شن!

این مطلب را در شارت بخوانید!

نقش قبر یک قبرستان متروک

سلام

نیمکت همزمان با روز مادر بازگشایی می شود!