عشق یعنی نخود سیاه

خیلی حرف دارم !
دلم می خواد از اخراجم از مفید بگم!
 دلم می خواد از بی رحمی دنیا بگم !
دلم می خواد از ادمای بمرد
ه بگم!
اما دیگه مهم نیست!
فعلا که اخراج نشدیم !
از اوج موفقیت تا نهایت پستی فاصله کمی وجود  داره ! خیلی کم!
فعلا باید به زندگی خندید این جوری
فعلا باید تست زد این جوری 
فعلا باید شاد بود این جوری
فعلا باید گذروند (زندگی رو می گم)
فعلا نمی دونم باید چی کار کرد ولی دارم درس می خونم !
فعلا خداحافظ تا ۳۶۱ دیگه!

ایران قهرمان میشه!

-چرا توتی محروم شد؟ چرا دل پیرو مثل ماست بازی می کرد ؟ چرا چشمای ویری چپ شده بود ؟ چرا تراپاتونی رو اخراج نمی کنن؟چرا باجو به تیم ملی دعوت نشد؟!چرا ایتالیایی ها انقدر زشت شدن؟ چرابکهام نخودی شده ؟چرا اون گل نمی زنه؟ چرا بکهامی که روزانه مدل مو عوض می کرد کچل کرده؟چرا فیگو آخر باز تعویض می شه؟ چرا توپ به پای رائول نخورد؟چرا کان انقدر سوتی می ده؟ چرا فولر اندازه نخود عقل نداره؟

چرا رو کاشتن رنگین کمون در اومد(فکر کنم اون اگر بود)من نمی دونم چرا؟ امامی دونم هیچ معلولی بی عصا نیست  !

سر بازیه پرتغال –اسپانیا قیافه رائول رو که نشون می دادن آدم از زندگیش ناامید می شد و ایضا پدر عشق هم بسوزه ! من خودم تنهایی اگه عاشق شکیرا می شدم راه رفتن که هیچی(!) خوابیدنم یادم می رفت!

فی الحال این برادر گونزالس خواسته از معشوقش دور نمونه زود سر وته قضیه رو هم آورده برگرده اسپانیا!

 من باب امثالهم توتی هم به همین درد منجر شده بود البته من زنشو بقلش تو استادیوم دیدم، بقلش نه کنار دستش تو صندلیه بقلی!

نمی دونم چرا غربیا شرق زده شدن ، شرقیا غرب زده ! تو کل تیم ایتالیا حتی یه نفرم موش رو بلند نکرده بود چه برسه به کارای دیگه  احتمالا مایلی کهن دستیار تراپاتونی بوده !

آلمانم یه چند سالیه داره به خاطر کارای هیتلر جبران مافات می کنه ، بد بختا هنوز عذاب وجدان دارن !

بهتون قول می دم انگلیس هم به خاطر کارای بد بلر تو عراق حذف می شه ، فرانسوی ها هم بخاطر اینکه ناپلئون عهد نامه خودشو با ایران پاره کرد عذاب وجدان دارن؟ البته تمام تیم ها به خاطر اینکه دول غربی به آقایون بمب اتم ندادن ناراحتن چون تعهد کرده بودن که به ایران بمب اتم بدن تا هر وقت خودشون کاره بد کردن با اجازه ولی فقیه یه بمب اتم تو کشورشون پیاده بشه تا اسلام نعوذو بالله در خطر نیفته !

بدین ترتیب همه کشورها حذف می شن و بخاطر اینکه عریضه خالی نمونه ایران قهرمان اعلام میشه تا باخت به اردن فراموش بشه و کسی خودشو نکشه!