زندگی گفت:بهزاد خان کیش!

-۱۹۹۵بد نیست ولی نمی تونی تهران قبول شی اگه شانس بیاری معماری اصفهان یا تبریز قبولی!
-واقعا حق من اینه!
-حقت این هست یانیست چیزیه که شده ! چی می خوای بگی می خوای بگی من رتبه فلان سنجش بودم من از فلانی که از من سوال می پرسید کمتر شدم !
-خودتون که بهتر می دونین من از هیچی خودم رو به همه جا رسوندم از نفر صدم دوره رسیدم به بیست نفر اول حالا...

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

خوش به حالت! تموم شد رفت پی کارش . ما تازه اولشیم.
جدی گفتی با این رتبه نمیشه تهران قبول شد؟!
اگه این طور باشه که سرویسیم
موفق باشی
تلاشت قابل تحسینه!!

روزنه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ

خسته نباشی.مبارکه.
اتفاقا تجربه ی شهرستان تجربه ی خیلی خوبیه.مخصوصا اگه شهر بزرگ باشه.
مهم رشته است که مورد علاقه باشه.اونو دوس داشته باشی تو دهات هم حاضری درس بخونی.
خوشحالم که تلاشت موفقیت آمیز بوده.

امیر چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.hamzabun.blogsky.com

سلام.از این که اومدب به وبلاگ من سر زدی ممنونم.
آقا بهزاد فکر کنم هنوز عاشق واقی نشدی ؟
بی خیال
راستی وبلاگت هم خوبه.
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد