ایران قهرمان میشه!

-چرا توتی محروم شد؟ چرا دل پیرو مثل ماست بازی می کرد ؟ چرا چشمای ویری چپ شده بود ؟ چرا تراپاتونی رو اخراج نمی کنن؟چرا باجو به تیم ملی دعوت نشد؟!چرا ایتالیایی ها انقدر زشت شدن؟ چرابکهام نخودی شده ؟چرا اون گل نمی زنه؟ چرا بکهامی که روزانه مدل مو عوض می کرد کچل کرده؟چرا فیگو آخر باز تعویض می شه؟ چرا توپ به پای رائول نخورد؟چرا کان انقدر سوتی می ده؟ چرا فولر اندازه نخود عقل نداره؟

چرا رو کاشتن رنگین کمون در اومد(فکر کنم اون اگر بود)من نمی دونم چرا؟ امامی دونم هیچ معلولی بی عصا نیست  !

سر بازیه پرتغال –اسپانیا قیافه رائول رو که نشون می دادن آدم از زندگیش ناامید می شد و ایضا پدر عشق هم بسوزه ! من خودم تنهایی اگه عاشق شکیرا می شدم راه رفتن که هیچی(!) خوابیدنم یادم می رفت!

فی الحال این برادر گونزالس خواسته از معشوقش دور نمونه زود سر وته قضیه رو هم آورده برگرده اسپانیا!

 من باب امثالهم توتی هم به همین درد منجر شده بود البته من زنشو بقلش تو استادیوم دیدم، بقلش نه کنار دستش تو صندلیه بقلی!

نمی دونم چرا غربیا شرق زده شدن ، شرقیا غرب زده ! تو کل تیم ایتالیا حتی یه نفرم موش رو بلند نکرده بود چه برسه به کارای دیگه  احتمالا مایلی کهن دستیار تراپاتونی بوده !

آلمانم یه چند سالیه داره به خاطر کارای هیتلر جبران مافات می کنه ، بد بختا هنوز عذاب وجدان دارن !

بهتون قول می دم انگلیس هم به خاطر کارای بد بلر تو عراق حذف می شه ، فرانسوی ها هم بخاطر اینکه ناپلئون عهد نامه خودشو با ایران پاره کرد عذاب وجدان دارن؟ البته تمام تیم ها به خاطر اینکه دول غربی به آقایون بمب اتم ندادن ناراحتن چون تعهد کرده بودن که به ایران بمب اتم بدن تا هر وقت خودشون کاره بد کردن با اجازه ولی فقیه یه بمب اتم تو کشورشون پیاده بشه تا اسلام نعوذو بالله در خطر نیفته !

بدین ترتیب همه کشورها حذف می شن و بخاطر اینکه عریضه خالی نمونه ایران قهرمان اعلام میشه تا باخت به اردن فراموش بشه و کسی خودشو نکشه!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بچه های اعماق پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

سلام دوست من
امیدوارم موفق و شاد باشی تا بعد فلا.......

آوای من جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ب.ظ http://avayeman.blogsky.com

انگیلیس که حذف شد!!! حالا مونده فرانسه.
اما خیلی با حال می‌شه فرانسه هم حذف بشه‌ها!!!

افسون گل جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ب.ظ http://maryam-e.persianblog.com

سلام ... یه نیمکت تنها ؟!!!

آوای من شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:27 ق.ظ

آقا پیش بینی رو حال کردی!!!!
فرانسه هم دیشب حذف شد!!

شب تاریک شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.shabetarik.tk

سلام
این چرت و پرت ها چیه نوشتی چه ربطی به اسلام داره
آدم شو حالا دیگه

مقداد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:27 ب.ظ

اگه همه چیز اونجوری که ما میخوایم نیست شاید به دلیله اینه که ما معیار خوبی برای درستی کارها نیستیم. علی از خانه نشینی کمتر آزار دید تا وقتی حاکم آن مردم شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ

اما فکر کنم پرتغال هم کم شانس نداشته باشه ها ...!!

سلمان عبداللهی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ب.ظ http://merajian.tk

سلام. یه روزی یکی از دستم شاکی بود که چرا گفتم از بم ننویسی! موندم چی بگم. منتظر بودم بعد از یه مدت بنویسی که دیگه کسی از من دلخور نباشه. ننوشتی که! خودم نوشتم که قلمت باز بشه. تو هم بنویسی از بم. که بعد نگی سلمان نذاشت بنویسم !!! خیلی وقته سراغی از ما نمی گیری. ما هم همینطور. درسته؟ من و امین. سلام برسون آقا بهزاد...

سعید سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ب.ظ

خیلی نامردی
یه بار ما از تو یخ چیزی خواستیما
لطف کن همین امشب ایمیل را بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد