نامه ای برای تو!

برای عاشق شدن لازم نیست معشوقت رو دیده باشی ! لازم نیست هم قد و هم وزن و سطح و... باشی! برای عاشق شدن فقط دو چیز لازمه ، یه دل که هر وقت عاشق شدی بهت خبر بده ویه گوش که صدای قلبت رو بشنوه.

تازه می فهمم همیشه به فکر یه چیز بودن یعنی چی؟!

سر کلاس، سر امتحان، تو خیابون ، توی تاکسی و ...

برای اینکه یاد تو باشم لازم نیست خورشید غروب کنه لازم نیست فیلم لاو دار ببنیم لازم نیست هیچی گوش بدم و...

برای اینکه یاد تو باشم فقط یه دل لازمه که یاد تو، همیشه تو یادش باشه و یه چشم که همیشه به روبرو خیره بشه و یه لب که از ته دل بخنده...

دل آدم دو تا خونه داره ، خونه اول برای ایمان و اعتقاداته و خونه دوم برای عشق اما من هرگز خونه دل رو به ایمان های پوچ و پوک پر از اعتماد ندادم و تمام دلم را به تو اجاره دادم، رهن کامل برای تمام عمر!

مثل دیوونه ها دنبالت می گردم و هر وقت پیدات کنم انقدر با چشم در دلت رو می زنم تا به خونه دلت راهم بدی و وقتی بهت رسیدم انقدز می بوسمت که از حال برم و قتی به هوش آمدم من به تو تبدیل می شم، مثل تو می شم تو هم مثل من می شی و من وتو به ما تبدیل می شیم  و اینجوری دیگه هیچ وقت از دست نمی دمت، هیچ وقت!

دوست دارم

دوست دارم

دوست دارم

دوست دارم

و باز هم دوست  دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 ب.ظ

سعی کن مجبور نشی که دلت به دو قسمت تقسیم کنی که هم برای ایمان و اعتقاداتت محدودیت قائل شدی هم برای عشق و احساساتت. سعی کن هم عشق و علایقت رو با اعتقادات همسو کنی هم اعتقاداتی داشته باشی که گنجایش عشق و احساسات رو داشته باشه. به نظر من دین و مسلک آدمی ظرفی از جنس اعتقاداته که باید گنجایش عشق و احساسات و ... تمامی اتفاقات روزمره رو داشته باشه. یعنی جایگاه و حجم کدام از این مسائل برای آدم روشن کنه.

جوک استان پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ق.ظ http://30to.blogsky.com

سلام
یه سر بهما بزن
اگر خاستی با هم تبادل لینک کنیم

دوست تو سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ق.ظ

برای عاشق شدن یه چیز لازمه اونم معشوقه
بقیه چیزایی هم که نوشتی بازی با کلمه هاست
اگر هم من و تو یکی بشیم همه چی بی معنی می شه:
عشق و معشوق و دوست دارم و ...
تو تا از من جدایی عاشقمی
وقتی یکی بشیم برای تو می شه یه چیزی شبیه همینی که الآن هستی...یه دونه تو و دیگه هیچی جز تنهایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد