روزگار غریبیست نازنین!

یاران ناشناخته ام

چون اخترانه سوخته

چندان به خاک تیره فرو ریختند سرد

                                                  که گفتی

دیگر

           زمین

                    همیشه

                                شبی بی ستاره ماند

با یه هفته تاخیر تولد شاملو رو تبریک می گم مردی که با رفتنش ادبیات مملکت ما رو به زمستون و گرگانی که تک شاعران جوان را تکه پاره می کنندسپرد. شاملو یک نو آوره(!) به تمام معنا بود، یه نابغه، آدمی که برای مشهور شدن سنت ها رو نمی شکست شاعری که بعد از قرن ها شعر را در ایران به جایگاه در خورش رساند .

اما افسوس و سد افسوس که در مملکت ما فروغ یکی است و شاملو یکتا و با غروبشان خورشیدی طلوع نمی کند.......

                             

امروز یا فردا کانترمون به هزار می رسه چند روزی به ماهگرد بلاگ مونده ولی اینجا هم مثل فکر و جامعه ما در شرف انجماده حامد خان که میان یه پابلیش میزنن و می رن تا هفته بعد، برادر من یه سر بزن ببین ما زنده ایم یا مرده ؟!

یکی از دوستای ما که ید طویلی در عرصه جی اف بازی داشت می گفت که یه دوست پسر می ارزه به سد تا از این دخترا ، یه روز با تو می گردن فرداش با یکی دیگه بعد با هم دیگه کله مچل کردنو رکورداشونو می دن(؟) این بنده صالح خدا می گفت باید بزنی تو سر این جماعت تا سه سوت عاشقت بشن !

ما با این سیاست نرفتیم جلو چون من ...(بماند...) ولی این سرکار علیه فخر زمین و زمان اشرف مخلوقات فلان فلانا... ما کلی براش کلاس گذاشتیم ولی تا ما یه هفته ای رفتیم سی خودمون همه چیز رو به باد داد...

صدام رو هم گرفتن اینم یه نمونه عینی یه دیکتاتور امیدوارم آدم های که در لباس دموکراسی ملت مارو دارند از بین می برند نیز به همین عاقبت دچار شن البته به دست خودمون......

یه سوتی باحال تر

سالن تاریک بود من و وحید دنبال یه جا بودیم که هم بتونیم بگیمو بخندیم هم بتونیم بخوابیم (بعدش..)من یه جای خوشگل پیدا کردمو خودمو انداختم زمین وحیدم بغل من نشستو سریع شروع کردیم به فکیدن! منم که از هفت دولت آزاد بودم خودمو پرت کردم عقب تا سرمو بزارم رو پای عقبی هیکلش درشت بود و مطمئنا هم سنه اما وقتی بالا رو نگاه کردم صورت قرمز مدیرمونو دیدم که با جذبه خاص خودش داشت به من نگاه می کرد...

   بهزاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد