سه قطره خون

صدای آمبولانس ها قطع نمی شد با تمام گرمای اتاق سردم بود، یعنی اونایی که زیر آوار بودن الان دارن از فاصله 20 متری خونه ما رد می شن!؟ خوابم می یومد ولی خوابم نمی برد همه جا ساکت بود ولی من منغلب بودم چشام بسته بود ولی بیدار بودم سه قطره خون هیچ وقت حالو حوصله خوندن همچین رمانی رو نداشتم ولی الان بهم فاز می داد اونم بدجورچند صفحه اولش رو خونده بودم ولی نیمه کاره ولش کرده بودم ولی الان دلم می خواست بخونم و شروع کردم با یک چراغ قوه یک واتی در تاریکی محض ...

تا صبح خوندم یه بند بدون نفس نزدیکای صبح داشتم از حال می رفتم که کتاب تموم شد" جفت نازی هم مرده بود همچو آهو که جفتش را..." نمی دونم فهمیدم سه قطره خون یعنی چی یا نه؟!

می خواستم از سوء مدیریت ها بگم در این شرایط بهرانی می خواستم به فراموش شدن این حادثه اشاره کنم و اینکه هیچ کس برای حادثه بعدی پیش گیری نخواهد کرد می خواستم از پسته فروشی بگم که همشهری هاش دارن از گشنگی می میرن می خواستم از خدا بگم از این مصیبت ها می خواستم از فرهنگ فراموش شده مان یاد کنم از کوروش و داریوش می خواستم از امدا رسانی های افتضاح بگم ...

ولی سلمان گفت نگو! سلمان الان بمه؛ دیشب رفت.  سلمان گفت برای این حرفها وقت هست ولی برای کمک نه! سلمان گفت بیا تو مردم مهم نیست تو یه بسیجی هستی یا یه دانشجو یه ضد انقلاب هستی یا یه انقلابی

 مهم نیست ... دیگر هیچ چیز مهم نیست به جز نجات اونی که زیر آوار مونده نجات اونی که تو سرمای منفی 7 درجه داره می لرزه فقط باید کمک کنی فقط باید انسان باشی فقط همین....

اما من هیچ کاری نمی تونستم بکنم آدم این جور موقع هاست که احساس حقارت می کنه احساس و حشتناکیست خدا خوابش برده شاید هم خود را فدای گناهان بشرکرده، نمی دونم!

اگر نمی توانید خون بدهید اگر نمی توانید کمک مالی بکنید اگرنمی توانید ...

                                  پس حداقل یک دقیقه سکوت کنید بی فایده نیست
بهزاد

بادمجون بم هم آفت داره!

از حامد عذر می خوام که مطلبشو پاک کردم ولی فکر کنم دلیل قانع کننده ای داشته باشم ضمنا خودم هم یه مطلب طنز نوشته بودم ولی...

شهر ستان بم با هزار200 نفر جمعیت که100هزار نفر آن در شهر بم زندگی می کنند یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران زمین است. که در ورطه نابودی ایست...

 به گوش کمتر کسی اسم ارگ بم آشنا نیست بچه های ما امسال اردو جهادی اونجا بودند جدا از من که علاقه خاصی به تاریخ دارم فکر نکنم برای کسی این بنای تاریخی جالب  نباشد (نبوده باشد) ما تنهادر سوگ هموطنانمان نمی نشینیم ارگ بم یکی از میراث های ایران کهن است اما واقعا تاریخ غنی مملکت ما می تواند ملت ما را از زیر آوار بیرون بیاورد تا کی باید افسوس بخوریم که 2500 سال پیش کوروش ایران را مهد دموکراسی می دانست و امروز بعد از گذشت این همه سال باید تن به خواری دهیم وشاید حماقت و ساده لوحی ملت خود باشیم امروز بم فردا تهران زلزله تهران بعید نیست .

وقتی زلزله در یک شهر 100هزار نفری رئیس جمهور را مجبور به اعتراف به کمبود امکانات می کند دیگر چه انظاری از دولت داریم سرزمین ابا و اجدادیمان رو به نابودی نیازی هم به بلایای الهی نیست به اندازه کافی بلایای انسانی داریم ، نمی خواهم نصیحت کنم چون کاری احمقانه تر از نصیحت نمی بینم می خواهم بگویم....  

عیدتون مبارک!


عید سعید کریسمس مبارک!

یاران گمنام آقا امام زمان جوانان مسلمان، پر نشاط، متعهد،یکه تاز عرصه همه چی یگانه جوانان خوب و نازنین بعد از تلاش های شبانه روزی  و حمالی های های فراوان  بار دیگر حماسه ای تازه در عرصه جنگ های مجازی حق علیه باطل آفریدند و موفق شدند هکرهای از خدا بی خبر را با ...(یه چیزی تو مایه های رشوه) سر جاشون بشونن.

برای آنان طلب مغفرت می کنیم و امیدواریم خدای متعال به ایشان حوری های زیبایی عطا فرمایند باشد که با حوری های خود در آسایش به سر برند به زودی فتاوای مراجع عظیم الجسه را فی الباب هک منتشر خواهیم کرد

شاهد یا عاشق

بعضی موقعها بعضی چیزا حساب کتاب آدمارو بهم می زنه ودر عرض یک ثانیه به یک تناقض بزرگ تو زندگیت می خوری؟!

هفته شهدا مدرسه ما هم از این شوکاست نمی دونم باید شهدا رو مسخره کنم مثل آخوندا و... ولی نمی تونم اینا از جونش مایه گذاشتن از اینا گذشته اینا خیلی به من نزدیک بودند دست نوشته های عموم رو بارها وبارها خوندم نمی تونم محکوم به احمفیش کنم حداقل به این آسونی ؟!

شاید حداقل قضیه اینه که شهدا عاشق بودن نمی دونم میشه عشق الهی رو با عشق زمینی مقایسه کرد ؟!

 

واضح نوشتم تا نظر بزارین برام مهمه
بهزاد